Vážení zákazníci. Ve dnech 2., 3. a 4. května, proběhnout Inventury. Kontaktujte nás prosím emailem. Vaše objednávky a dotazy budeme zpracovávat opět 5. Května. Děkujeme za pochopení

Reklamace zboží

1.  Podnět k reklamaci odešlete na e-mail reklamace@gigatrade.cz, spolu s přiloženým a řádně vyplněným Vzorový formulář pro uplatnění reklamace + nákupní fakturu (obdrželi jste při nákupu) foto nebo video dokumentací reklamované závady.

2.  Následně Vás bude náš pracovník kontaktovat emailem do 5 pracovních dní s dalším postupem (oprava, výměna, odeslání na servis atd.).

3.  Adresa pro odeslání zboží k reklamaci je

Service Tech, Varšavská 425/106, Ostrava - Hulváky, 709 00, pokud nebylo s naším pracovníkem dohodnuto jinak.

4. Vyplněný a podepsaný vzorový formulář + nákupní faktura + reklamované zboží odešlete k REKLAMACI až po předchozí domluvě (viz. bod 1. a 2.)

5. Vzorový formulář pro reklamaci je v příloze (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete REKLAMOVAT zakoupený produkt).

6. Balík musí být viditelně opatřen nápisem "REKLAMACE GIGATRADE" jinak nebude k reklamaci přijat

7. Neodesílejte přes Českou poštu, jinak zásilka nebude k reklamaci přijata.

využijte např. https://e-balik.cz      nebo jiného kvalitního přepravce.
 

Děkujeme za pochopení a spolupráci


Přílohy: ke stažení zde: Vzorový formulář pro uplatnění reklamace
Doklad o koupi: Obdrželi jste při nákupu e-mailem

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení